Aston Martin onun bazı GT3 sihirli uygulanmış Vantage sınırlı sayıda yol gidiyor yarışçısı haline kompakt V12 spor arabası dönüm. Sadece 100 GT3 en inşa edilecek olan Aston Martin onun olarak nitelendirdiği içine yarış deneyimi tüm atılmış "en performanslı odaklı yol gidiyor Vantage."
Bir GT3 yol yarışçısı içine standart V12 Vantage dönüm ilk adımı sırasında kontrol altında yük transferi tutmak için tasarlanmış aracın geniş ön ve arka iz, için yer sağlayan karbon fiber aerodinamik paketi ile, otomobilin gövdesi alt ve geniş yapıyor Aston CEO'su Dr. Andy Palmer, sahipleri üstlenmek beklediği agresif viraj tür. Palmer göre, "Vantage GT3 özel baskı tasarım ve mühendislik uzmanlığı [Aston Martin arasında] bir uzlaşmaz örnek" diyor. O sahipleri yol ve yolda hem tadını çıkarmak için bekliyor bir örnek.
Karbon fiber yaygın kullanımı sayesinde, GT3 standart V12 Vantage S. Gaydon mühendisleri daha az sadece 1,565 kg (£ 3450), 100 kg (220 £) ağırlığında GT3 ön kanatları alevlendi için hafif siyah örgü kullanmış , kaput kapı kasaları ve bir yarış türetilen lityum-iyon pil de ağırlık tasarrufu katkıda ederken sahipleri, doğru kutuları, çatı kene varsa. Yardım GT3 sportif niyetleri otomobilin kitlesel arka kanat ve somurtarak ön splitter köşelerinde daha iyi kavrama katkı sağlamak ekstra downforce yardımıyla, Michelin Pilot Sport lastikler vardır.
Yanı sıra pratik olarak, GT3 'yükseltilmiş aerodinamik paket Vantage styling üzerinde belirgin bir etkisi olmuştur. Aston Martin, son yıllarda dünyanın en iyi görünümlü arabalar bazı çıktı, ancak Aston aero değişiklikleri biraz, bizim gözlere, standart Vantage gibi cazip değil daha agresif bir şekle sahip standart otomobilin şık siluetini bozan, ne Aston Martin Vanquish . Kenara stil tat, GT3 gerçekten değişmeli. Yanı sıra otomobilin 6.0 litrelik V12 600 hp güç sıkma olarak, Aston Martin mühendisleri, magnezyum giriş manifoldu, magnezyum propshaft ve sınırlı işletilen Vantage için tam titanyum merkez çıkma egzoz sistemi geliştirdik.
ekstra güç ve 625 Nm tork (461 lb.ft) beklenen 297 km / saat (185 mph) hıza yolunda sadece 3.7 saniyede 0-100 km / s GT3 göndermek için yeterlidir. Bu güç ve tork Tüm arka ortalarında arka tekerleklere iletilir bir sınırlı kaymalı diferansiyel ile indirdi oluyor yedi vitesli şanzıman CVT, monte edilmiş. Bu serbest akan V12 eğlenceli tüm yetmiyormuş, aracın süspansiyon ve frenler her dört köşe havalandırmalı karbon seramik diskler ve revize edilmiş üç kademeli amortisör sistemi ile agresif sürüş yetişmek için tekrar edilmiş olarak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder