Uzun bir süre takipçisi olmak, ben senin Film Cuma serisi için bir hikaye göndermek düşündüm. Bütün gece Leica M9 ve objektif değerlendirme iliklerine kadar zaman ben, 2010 yılından beri sitenizi zevk olmuştur. Ben ayrıntılı olarak Leica hakkında bilmek lazım ilk kez; ne olduklarını, yapmanız ve ne ne sen yapamazsın, ve o zamandan beri Leica virüsü ile enfekte olmuştur. Ben de diğer yaklaşımlar, teknikler ve kameralar tanımak için bir platform kamera modelleri olarak günlük ilham kaynakları ve Film Cuma serisi değer.
Çabuk kendimle ilgili, ben bir genç beri fotoğraf yapma süreci ile hayran olmuştur. Benim ilk ekipman 1980 yılında bir vizör film kamerası olmuştur. Ben temelde bir bellek olarak korumak için yeterince ilginç bulduğumuz tıkladım. Ben düşündüm çünkü 90'ların sonunda benim fotoğraf daha iyi kamera ve lens büyük, bir film Pentax SLR ve bir canavar 28-200 durum 3,8 5.6 Olympus mju-I'den hamle yaptı. Hiçbir şey için küçük Filmin boyutları, f-stop ve en önemlisi ışık biliyordu. Bu son 15 yıl içinde kademeli olarak değişti, ama öğrenmek için çok şey var. Somewhere kamera modeli arasında hemen görüntüyü görme anlık haz zevk, dijital çoğunluğa atladı.
Ben orta format film hakkında bu büyüyen merakı vardı, belki de senin GF670 yorum yaşımdan beri hatırlamıyorum. Ama gerçekten aldıktan sonra hızlandırılmış Jonathan Canlas 'kitabını "Film ölmedi" iki yıl önce. Sonra ben hemen hemen her yerde MF hakkında bilgi toplandı beri. Ben taşınabilir kamera güzel olacağını düşündüm, bu yüzden seyahat ederken ben kolayca benimle alabilir. Rangefinder kameralar bir çift için aşağı daralmış Bu tür: Fujifilm GF670 kamera modelleri, Mamiya 6 ve 7. kitabımda kutuları işaretli Mamiya 6, gitti. Bu sadece elinizde hissediyor. kavrama güzel etrafında elinizi kalıp icar, harika. Çekerken, ama aynı zamanda sadece elinde kamera ve el bileği etrafında kayış etrafında yürürken sadece. Bu beni yerine Fujifilm GF670 ve Mamiya gitmek için yapılan farklılıkların biri. Bir nedeni Mamiya 7 üzerinde Mamiya 6 kolay çok hantal almadan (Hadley Pro insert) ile bir haberci torbaya koymak için yapım, eski geri çekilebilir lens olduğunu tercih etti.
Ben sadece 75mm lensi var. Güzel bir sistem yapım Mamiya 6 için 2 daha lensler (50mm ve 150mm) da vardır. Açmak ve kameranın içinde bir film olduğunda lensler değiştirirken elle kapatmak zorunda Mamiya 6 karanlık bir slayt var. Bir mercek değişikliğinden sonra karanlık slaytları açmak unuttum, bu eksik çekim yol açabilir. Ama benim için sadece bir lens ile bir sorun değildi. RF yama bazen biraz uzun sürüyor odaklama yapılan benim tatmak için biraz daha az kontrast vardı. Ben büyük 6 × 6/6 × 7 formatına ilgisini beri ben, o zaman 645 biçimini düşünün vermedi.
Eşim ve ben geçen yıl Avustralya'yı ziyaret ettiğinde, bazı kentsel peyzaj çekimi için Rollei Crossbird filmi denemeye karar verdi. Ben daha önce çapraz işleme yapmadım, ama ben almak istiyorum ne renk-shift efektleri görmek için merak ediyordum. Bu film, özellikle çapraz işleme pazarlanmaktadır, ama sonunda herhangi bir film ve çapraz süreç o alabilir. Görüldüğü gibi, bu film yeşil döküm ve ayrıca bazı görünür tahıl geliştirmek için bir eğilimi vardır. Hiçbir şey bir dijital kamera ve Lightroom, ama kesinlikle daha eğlenceli yapamaz. Ben Mamiya 6 ve Rollei Crossbird ile var sonucu hakkında daha fazla mutlu değilim. Bu garip geliyor, ama kendinizi sınırlamak oldukça özgürleştirici olabilir. Dijital çekerken, bu sizin için hedeflediğimiz tam olarak ne olduğunu bilmiyorum eğer kapılmak kolaydır ki sonsuz post-processing seçenekleri vardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder