Sadece bir ay ve bir buçuk önce, qoros vanilya gösteren bir Çin-İsrail otomobil oldu gibi sıradan tasarımlar qoros 3 Şehir SUV (bu eksik kapılar değil, görsel efekt için içini vurgulamak yardımcı olmak için vardır). Biz biliyorduk değişim havada oldu ve Şanghay oto gösteriden sonra, qoros acımasız, tuhaf küçük geçit tasarımları birinin arkasında çarpık zihni son bellek artık. Qoros 2 SUV PHEV Konsept çevre dostu olabilir, ama onun yönde bakıyor herkes düpedüz iğrenç.
geçitler doğru SUV uzaklaşarak daha küçük, daha verimli paketleri değil, aynı zamanda daha yumuşak, yuvarlak styling sağlam, kare formlar bir değişiklik değil sadece anlamına gelmektedir. Qoros 2 PHEV subcompact geçiti kavramı etrafında aniden biz şimdiye kadar gördüğüm en acımasız, bloklu tasarımları biriyle bu eğilim döner. Büyük, ağır çamurluk levhalar sağ aşağı tamponlar düşmesi masif bumerang ışık kümeleri sona. Ön ve arka şeritleri Hem konsept yıkımları sırasında beton duvarlar aracılığıyla yumruk tasarlanmış ağır bir ekipman parçası gibi yaparak, geniş ve yakın dikey bulunmaktadır. Düz-as-bir-ok kemer çizgisi ve keskin arka tavan bırakma otomobilin abartılı, kare oranlarda ekleyin.
oldukça polarize olabilecek gibi concept tasarımı görünüyor ve biz arazi hangi kutup emin değiliz. Bir taraftan, kesinlikle otomobil pazarının en genç markalarından biri için stil eşsiz bir parça. Qoros köşeli styling hitap edecek inanıyor, genç moda ve yaratıcı ve Kia Soul ve Scion xB gibi araçlarla bakılırsa, bu köşeli tasarım değeri var düşüncesinde yalnız değil. Ama 2 SUV konsepti bu iki ya daha fazla "eşsiz" olduğunu ve tam olarak hoş değil. Bu sadece çok bütün karesi-up gövde formülü itmek olabilir. Biz sadece aynı kategorideki bırakın edeceğiz aşk-it-veya-terk-it Nissan Juke ve Ford Flex gibi tasarlayan ve her okuyucu kendi çağrı yapalım.
Beden sizin için çok fazla ise, her zaman kırmızı QR code qoros kapalı mekik size anlamına yerine yersiz sadece kesintiye beyaz yeşim geleneksel Çin desen özellikleri cam tavan, temiz huzur için kaçabilir 'Web sitesi. büyük dış böyle arka sürücü tarafındaki tekerlek Keçi jant kakma Misty Mavi boya işi, Cinnabar Kırmızı ayrıntıları ve Çin Yılı olarak diğer geleneksel Çin ipuçları içerir. Kavramını bir gerçeklik yapılan tasarım ekibinin üyelerini temsil eden dokuz pul serisi de bulunmaktadır. Qoros yer benzer bir gaz-elektrik 4WD sistemini kullanan 2015 Kia Trail'ster kavramı . Qoros yapılandırmasını bir Elektrikli Arka Aks çağırarak, bunun yerine ancak sadece tek bir arka motor arkasındaki elektrik motorları bir çift bitkiler. Bu motorlar şasi zemine entegre "ultra-yüksek yoğunluklu" pille çalışır. Bir nesil küçük deplasman turbo motor güçleri ön tekerlekler.
Qoros tüm motor özelliklere dışarı etli değil, ama bireysel tahrik üniteleri işe koymak olacaktır nasıl ayrıntılı etti. Araç kentte kısa geziler saf elektrik modunda sürebilirsin. Spor ön ve arka aks arasındaki kayma farklılıkları bağlı ön ve dört tekerlekten çekiş arasında geçiş yaparken sürekli dört tekerlekten çekiş, değişken yol şartlarında iyi çekiş sunar. Hibrid sürücü, şarj pilleri tutarak gerektiğinde sadece arka motorları kadar ateş üzerinde duruluyor. Her zamanki yan monte şarj portu yerine, qoros mimarisini şarj farklı bir stil ile içine kat uçak ilham getiriyor. Ön camın alt hücum kenarında bir bölmede saklanan oldukça fallik şarj sonda çizgi monte düğmeye basarak açılır.
Biz 2 SUV bir üretim aracı olarak gelecek her türlü sahip olduğunu emin değiliz, ama qoros diyor o "markası için gelecekteki olası tasarım, teknoloji ve ürün genişleme stratejileri points." Bu yüzden belki de qoros gelecekte C segment sedan, hatchback ve CUV tamamlayacak bir B-segmenti geçit yayınlayacak. Nihai tasarım yakınına sert ve köşeli olup olmadığını biz olsa, şaşıracaksınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder