24 Temmuz 2015 Cuma

Boeing ecoDemonstrator 757

Boeing devam yine ona onun devam modifiye 757 uçağı ile uçuş testleri bir dizi edinmiş ile ecoDemonstrator test programı. uzun testler, verimliliği ilerlemek gürültü ve daha düşük karbon emisyonu kesmek için yeni yöntemler değerlendirecektir. Uçuş testleri, Boeing'in ecoDemonstrator serisinin bir parçası sürekli, TUI Grubu ve NASA testleri için ecoDemonstrator 757 kullanarak işbirliği içinde yürütülmektedir. Boeing, aslında üç ayrı aerodinamik yüzeyler üzerinde, aynı anda üç ayrı testler yapmak için tek uçağı kullanıyor. Deneyler aerodinamik verimliliği TUI odaklı yürütülen. NASA ile birlikte diğer iki araştırmalar yakıt kullanımını ve karbon emisyonlarını azalır netleyecektir.

Biz kapalı Boeing'in ecoDemonstrator girişiminin bir önceki safhasını , 757. Bu 757 uçuş şirketi test yatağı olarak yeni 787 Dreamliner kullanıyordum, ancak sınavların bu son turu şirketin eski beygir bir özellikle donatılmış bir sürümünü kullanıyorsa Kasım ayında geri çevre performansını artırmak için kapsamlı ecoDemonstrator programın çok yıllı çaba devam ediyor. Uçağın sol kanadı doğal laminer akış çevresel etkileri azaltmak için teknolojileri değerlendirmek için Boeing tarafından kullanılıyor. Düzlemde genelinde havanın düzgün akışının bozan şey kötü ve iki kat eğer öyleyse bu akış kesintileri kanat oluşur. Örneğin, ecoDemonstrator 757 böceklerden öncü koruma amaçlı bir Krueger kalkan test edecek. Evet, böcek. Bu önemsiz bir endişe gibi görünüyor, ama böcek ve diğer enkaz uzun cross-country gezi arabanızın ön camına toplamak nasıl düşünebilir. Daha büyük bir yüzey alanı ve daha yüksek hızı nedeniyle bu birkaç kat çarpın ve bu boşa pahalı jet yakıtı birçok galon ekleyebilirsiniz görebilirsiniz.

Sağcı da böcek parçalarının etkilerini azaltma ile ilgilidir. NASA'nın Çevreye Duyarlı Havacılık (ERA) Projesi ile birlikte çalışarak, Boeing ecoDemonstrator 757. iki teknolojiyi değerlendirecektir Bunlar uçak kanatları önde gelen kenarlarında hata grev bıraktığı kalıntı azaltmak için kullanılan iki farklı böcek fobisi kaplamalar vardır. NASA'nın ve Boeing'in hedefi ön kenarı üzerindeki hava akışını temizleyerek kanat kalanı üzerinde daha fazla sürükleme azaltıcı laminer akışını kolaylaştırmaktır. Üçüncü test aynı anda oluyor, ama bu bir dikey kuyruk üzerinde çalışıyor. Aktif akış kontrol dümen üzerindeki hava akışını iyileştirmek ve aerodinamik verimliliği maksimize etmek NASA ve Boeing tarafından değerlendirilmektedir. Önceki rüzgar tüneli testleri dayanarak, etkin akış denetimi bir kuyruklu yüzde 20 kadar dümen verimliliğini arttırmayı hedefliyor. Bu testler kaydırmak, bu daha da iyi, gelecekte küçük bir dikey kuyruk tasarımı için izin verebilir, kullanılan ya daha az yakıt, daha yüksek hızlara ortalama veya olabilir.

Boeing'in ecoDemonstrator programının bu son turda diğer kısmı karbon emisyonlarının azaltılması bakar ve TUI Grubu ile ortak olduğunu. TUI Dünyanın en büyük entegre turizm grubu ve altı havayolundan oluşan Avrupa şirketidir. TUI onun çevre üzerindeki etkilerini azaltmak ve aynı şeyi onun müşterileri ve tedarikçileri teşvik ederek, düşük karbonlu bir geleceğe hazırlanıyor söylüyor. Boeing'in ecoDemonstrator programı hakkında gerçekten harika bir şey sonuçları ve gelişmeler şirketin arşivinde gömülü sonuna kadar ya da bir depoda kullanılmayan oturmak olmaz ki. Apart patentli teknolojiyi Boeing gelen, bilgi, tüm havacılık sektörünü yararlanmak için kamuya açık olacaktır ecoDemonstrator araştırma Boeing ve NASA işbirliği ile kazandı. NASA ve Boeing uçakların kanatlarının kapalı hata tutmanın akıllı bir yol ile gelip, diğer bir deyişle, bu teknolojinin Airbus teklifleri görülebiliyordu.

"Olgun teknoloji kavramlarını yardım Boeing'in ecoDemonstrator gibi ilgili test yatağı, olması NASA'nın Çevreye Duyarlı Havacılık (ERA) Projesi için son derece önemlidir," NASA'nın ERA proje yöneticisi, Fay Collier dedi. "Bizim araştırmacılar uçak yakıt tüketimi, gürültü ve emisyonlarını azaltmak için teknolojiler geliştirmek için çalışıyoruz oylandı. Uçuş testleri bu kavramları kanıtlamak için güçlü olmak, onlara ticari filosunun içine almanın daha iyi bir atış verir." Ve test bu yuvarlak ecoDemonstrator programın sonunda hiçbir yerde yakın. Boeing 2011 yılından bu yana üzerinde çalışmaktadır ve bu yavaşlama emaresi göstermiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder