Geçen yılki Audi'nin elektrikli "turbo" gördükten sonra RS 5 TDI konsepti , biz bir dönüş yaptı önce sadece bir zaman meselesi olduğunu biliyordum. Tüm yeni Audi TT Clubsport konsept otomobilin 2.5 litre TFSI, bu yıl su yüzüne. Volkswagen'in yıllık Wörthersee etkinlik için geliştirilen clubsport 600 hp ve büyük, acımasız aerodinamik kiti ile takip saldırır.
Volkswagen Grubu asla beygir gücü-aç yüksek sesle, güçlü motor melodileri ve büyük, büyük boy aerodinamik ile hitap için bir platform olarak yıllık Wörthersee GTI-Treffen meraklısı toplama kullanma fırsatı kaçırmaz. Geçmişte, gibi kavramları ortaya bulunuyor GTI Roadster Vizyon GT ve Polo R WRC . Büyük, bu yılki ortaya biri olan Audi TT Clubsport güçlü, yüksek teknoloji santrali ve bir hantal gövde kiti hem de sahiptir. 2.5-litre TFSI beş silindirli motor 600 hp (441 kW) ve elektrik "turbo" kompresör ve konvansiyonel turbo yardımıyla tork 479 lb-ft (650 Nm) ortaya koyar. Bu Audi'nin quattro sürekli dört tekerlekten çekiş ile dört tekerlekten en dağıtılan litre başına etkileyici bir 240 hp ve 192 lb-ft, aşağı kırar.
"Elektrik biturbo sürüş keyfi yeni bir boyut belirtir; bu sprint yeteneği ve tork artırır ve yüksek tepe gücü sağlıyor," teknik geliştirme Prof. Dr. Ulrich Hackenberg Audi yönetim kurulu üyesi açıklıyor. "Bizim TDI motorlar, biz bu teknoloji ile üretim hazırlığı yakın Biz şimdi TFSI içinde sunmaktayız -.. Burada da, biz bunu yapmak için dünyada ilk otomobil olan Wörthersee bizim hayranları için, ambalajlı var Bir çok sportif gösteri arabada elektrik biturbo. "
Elektrikli kompresör egzoz gazı deneyimine dayanan turboşarjlar lag keser. Sağ max rpm kadar devir yeteneği ile, e-turbo geleneksel turbo yüksek ücret basınçlar için özel olarak tasarlanmış sağlayan, düşük motor hızlarında araba moral veriyor. Elektrikli kompresör Audi nihai üretim için geliştiriyor 48 volt elektrik alt sistem tarafından desteklenmektedir. Sistem bagajına monte küçük bir iyileşme şarjlı lityum-iyon pil enerjiyi depolayan ve DC / DC bağlantısı ile geleneksel 12 volt sistemi içine kablolu. TT clubsport en build diğer önemli unsurları arka aks monte edilmiş çoklu plakalı kavrama, coilover süspansiyon, elektrikli asansör sistemi, elektronik stabilizasyon kontrolü, tork vektör ve karbon-seramik disk frenler quattro sürekli dört tekerlekten çekiş bulunmaktadır.
Bu devasa arka kanat gözünüze yakalar sonra styling açısından bir "sportif gösteri arabası" Dr. Hackenberg açıklama bir understatement gibi okur. "Somurtkan ve agresif" olarak karakterize daha doğru bir yol olabilir. kavram üretim TT daha geniş 6.5 ft (2 m), 5.5 (14 cm) dışarı puf yardımcı, abartılı, havalandırmalı çamurlukların bir dizi geniş gövde kiti içermektedir. parçaları da arkada (173 cm) ön içinde 68,3 (174 cm) ve 68,1 genişledi oylandı. araç iki renkli kaplama ile 20 ikiz-kollu jantlar biner.
clubsport yapabilir geniş gövde kiti büyük ve ağır bakmak, ama araba 2.0-litre TFSI turbo motoru ile standart TT aslında daha hafiftir. 3.078 £ (1.396 kg), bir üst yolda, 0 (100 km / h) 62 3.6 saniye sprint araba göndermek için kaput ücretsiz dizgin altında 600 midilli veren mütevazı bir ağırlık olarak bu ipuçları ölçekleri 192 üzerinde mil (310 km / s) hız. Audi elektrikli turbo araba bir rulo ilk 2,5 saniyede 52.5 feet (16 m), elektrikli turbo olmadan karşılaştırılabilir TT daha öteye yaklaşık 20 feet (6 m) yardımcı olduğunu söylüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder