Ben bir gurur sahibi olmama rağmen Leica M24 0, ben Siem benim son gezisi için küçük ve kolay kamera için seçti, Kamboçya. Bu bir tatil oldu ve ben bir telemetre ile çekim yaparken ilgili bütün "düşünme süreci" ile rahatsız etmek istemiyordu. Her şeyden önce, 90 ° yukarıdaki F sıcağında birden lensler ve metal kamera gövdesini ayırmayan düşünce beni dehşete.
Leica D-Lux neredeyse aynı kamera olduğunu bilerek Panasonic LX100 , ben hala biraz mermi ve tarzı yolculuk böylece "kırmızı nokta" daha fazla hamur geçirdi. Benim için hoş sürpriz, kameranın kullanım kolay erişim içinde tüm sık kullanılan özelliklere sahip, kusursuz oldu. Ben diyafram önceliği modunda çekim için tercih beri, dış diyafram halkası değerli özellikle olduğunu. Bu notu, eklemek ikramiye EVF yerleşik vizör ve yarı-dört üçüncü algılayıcı bulunmaktadır.
Hiçbir o fiyat aralığında kameralar iyi anlaşma yoluyla D-Lux, ama bir kamera işlevselliği ve şık tasarımı dengesini arayan bir fotoğraf hobisi olarak tüm ihtiyaçlarını barındırmaktadır. İşte ben harika antik kentin aldı resimlerin bazıları. Çoğu fotoğraf nokta odaklı alınmıştır; Bazı bilerek kendi renk doygunluğunu artırmak için 1 durak tarafından underexposed bulundu.
Evet, çok güzel çekimler. Paul Sehstedt Ben, "Not" senin size katılıyorum ama bence sadece bundan daha fazla olsa. Fotoğrafçılık, herhangi artform olarak, bir kinesthetics dayanır "aracı." Ben tercih bir çok kişisel ve subjektif ölçüsü olduğuna inanıyoruz. Belki de bu nedenle pek çok marka ve Marketspace araçların stilleri vardır. Şerefe.
İlginç görüş, Ömer. Ayrıca ilginç, birçok sanat formları tamamen fikir veya sanat kendisi etkisinin lehine "'aracı' ve kinesthetics" dikkate almayın. Bu amaçla, kameranın cihaz kadar en konuşulduğu olarak anlaşılmaktadır tarafından o olsa, fotoğrafçılık alanında bulunan şarta sadece biridir 'gerekli.' Ancak, bu tür Penelope Umbrico ve Jon Rafman gibi önemli sanatçıların tüm kamera aparatı kullanmadan alanında dalgalar yapıyoruz.
Daha çok, yaygın pek çok marka ve stilleri nedeni yaşadığımız serbest piyasa kapitalist ekonominin. Bu insanlar için daha fazla seçenek sunmak pratikte yok iken, aynı zamanda fotoğraf sanat ve zanaat uzak görüşme sürücüler düzenlenen oluyor ve bunun yerine vites etrafında konumlandıran. Ben gearhead kendim olmama rağmen, ben her zaman kameranın emtia üzerindeki alanda sanatını yerleştirmek istiyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder